Зустрічайте нове обличчя нового Renault Kadjar

Вперше в автомобільному світі! Бренд Renault спільно з агенцією Publicis Conseil створили власного віртуального амбасадора для презентації нового кросовера Renault Kadjar.

Один із трендів сучасності – поділ світу на реальний та віртуальний, межа між якими поступово стирається. Бренд Renault спільно з агенцією Publicis Conseil вперше в автомобільній історії ризикнули об’єднати віртуальне і реальне шляхом створення віртуального персонажа, що стала головним обличчям нового Renault Kadjar.

Для рекламної кампанії нового Renault Kadjar бренд Renault створив власного віртуального амбасадора - дівчину на ім’я Лів,  яка об’єднує згенеровані комп’ютером образи, щоб стати ближчою до реального світу завдяки цікавому, насиченому досвіду керування новим Renault Kadjar.

Сьогодні у кожного з нас є віртуальне життя в соціальних мережах та реальне життя. Людина у середньому проводить у соціальних мережах близько 2 годин і майже 6 годин в Інтернеті загалом1. Однак все більшої популярності набуває тенденція повернення до реальніших стосунків, які демонструють нашу істинну сутність. Це доводить космічна швидкість, з якою поширюється спілкування в соціальних мережах, адже нам кортить поділитися справжніми подіями з віртуальним світом.

«Це суть діяльності Renault. Ми завжди створювали авто для реальних потреб людей і покращення їхнього життя та розширення меж..."Жага до життя“ — наш девіз, і ми його демонструємо. Ось чому ми вирішили запустити новий кросовер Renault Kadjar з використанням інновацій. А що може бути кращим, ніж коли за його кермом опиниться віртуальний амбасадор, який реально продемонструє нам досвід керування?» — зауважує Гелль Льо Груєк, директор з маркетингових комунікацій Renault в Європі.

Новий Renault Kadjar — це кросовер, який втілює суть бренда Renault: створення автомобілів для реальних людей і реальних подорожей. Він має всі необхідні характеристики: яскравий дизайн, просторий та комфортний салон, бензинові й дизельні двигуни для більшого задоволення від поїздки, передній та повний приводи.

У рекламній кампанії нового Renault Kadjar, яка стартує в Україні з 1-го квітня, вперше в автомобільній індустрії з’явиться віртуальний амбасадор Лів, якій доведеться керувати справжнім кросовером в реальному житті.

Запускаючи власного віртуального амбасадора, Renault хоче продемонструвати реальність відчуттів за кермом нового Renault Kadjar, і хоча Лів — штучно створений образ, її досвід надихає своєю беззаперечною реальністю.

Під час керування новим Renault Kadjar Лів поступово оживає, усе більше перетворюючись на людину і, врешті-решт,  стаючи нею.

Три запитання до віртуального амбасадора Лів

1) Хто ти?  

«Привіт, мене звати Лів. Я віртуальний персонаж, ретельно створений компанією Renault, щоб навчити мене емоцій. Я не знаю, скільки мені років, тож про це краще не говоритиму. Гадаю, я все більше захоплююся подорожами. Нещодавно я це зрозуміла. Завдяки своїй віртуальності я маю повне уявлення про світ! Але зрештою чого варте це знання без досвіду?»

2) Чому тебе назвали Лів?

«Тому що це гарно!  Хіба не так? Лів означає «життя». Суть Renault - «Пристрасть до життя» («Passion for life»), ця ідея є в усьому, що створює цей бренд. Тому Renault Kadjar - це довершений автомобіль для такого життя, супутник в усі куточки світу... Цілком природно, що я теж перейняла цей дух. Принаймні мені так пояснили. Інші кажуть, що моє ім’я означає «захист», тож не дивно, що саме я представляю цей кросовер!»

3) Це твоя перша рекламна кампанія?

«Так, перша! Я вважаю, що мені дуже пощастило. Я й гадки не мала, що зможу стільки всього відчути! А всі ці люди, які дбали про мене й цікавилися мною... Це так мило! Більше про мене ви можете побачити на відео https://www.youtube.com/watch?v=KvH8wJ685w0»

НОВИЙ Renault Kadjar. Рушай за покликом життя!

4-й рік поспіль бренд RENAULT займає 1-е місце на автомобільному ринку України. Компанія Renault в Україні займає лідируючі позиції завдяки широкому модельному ряду, конкурентним цінам, власній програмі кредитування Renault Фінанс та кваліфікованій дилерській мережі.

Про Groupe Renault

Groupe Renault виробляє автомобілі з 1898 р. Сьогодні це транснаціональна група, яка об'єднує кілька марок, яка продала майже 3,88 млн автомобілів в 134 країнах в 2018 р. Група має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажів і більше 180 000 співробітників. Для того, щоб відповідати серйозним технологічним вимогам майбутнього і продовжувати свою стратегію прибуткового зростання, Група зосереджується на міжнародному зростанні і забезпеченні взаємодоповнюваності п'яти своїх марок (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), розвитку електричного транспорту та співробітництву з Nissan і Mitsubishi . Повернувшись в Formula-1 зі своєю заводською командою і активно беручи участь в Formula-E, Renault демонструє, що вважає автоспорт важливим фактором розвитку інновацій та розширення пізнаваності марки.

[1] Джерело: Digital in 2018 Global Overview, We Are Social