Команда Renault e.dams залишила Рим на шостому місці в командному заліку із 67 балами

FORMULA Е: КОМАНДА RENAULT E.DAMS — ШОСТА НА ВУЛИЦЯХ РИМУ

 

Перегони ePrix, які цього разу вперше проходили в Римі, мали шалений успіх, на відміну від команди Renault e.dams.

Себастьєн Буемі та Ніколя Прост спромоглися лише на шосте й чотирнадцяте місце відповідно на фініші.

Буемі став одним із п’яти пілотів, допущених до боротьби за поул-позицію, і був певен, що впорається.

Проте, пропустивши точку гальмування на першому колі з ходу, він мусив задовольнитися п’ятим місцем у стартовій сітці.

На старті швейцарський пілот показав добрий результат. На першій «шпильці» йому не вдалося утримати позад себе Терві — той обійшов його по зовнішньому краю. У першому заїзді Буемі фінішував шостим. Він залишався в групі лідерів, і був готовий скористатися будь-якою можливістю, щоби вирватися вперед — і саме перед зміною автомобілів йому вдалося вийти на п’яте місце. Його команда виконала зразковий піт-стоп і він повернувся до перегонів на третьому місці за Розенквістом і Бердом, які вдалися до тієї ж стратегії.

Проте другий інтервал між піт-стопами обернувся на кошмар — Буемі програвав місця пілотам, які змінили машини на коло пізніше за нього. На передостанньому колі він був уже сьомим, але зміг відбити назад одне місце на наступному й побачити картатий прапор шостим.

Ніколя Прост також був серед лідерів під час вільного заїзду, проте його автомобілю забракло зчеплення під час кваліфікації. Він отримав п’ятнадцяту стартову позицію в сітці, але відвоював одне місце в першому ж заїзді.

Він добре пройшов інтервал між піт-стопами, опинившись на 12-му місці після заміни автомобілів. Він навіть прорвався на десяте, але на останніх колах йому забракло енергії, і він фінішував 14-м.

Команда Renault e.dams залишила Рим на шостому місці в командному заліку із 67 балами. У рейтингу пілотів Буемі посідає четверте місце з 60 балами.

Наступний раунд Чемпіонату ФІА з Formula Е відбудеться на домашній трасі Renault — 28 квітня одномісні електромобілі повернуться на трасу біля Дому Інвалідів у серці Парижу.

Ніколя Прост, №8

«День почався з обнадійливого старту, тому я почувався впевнено. Кваліфікація пройшла складно через численні заноси. На перегонах було важко з розподілом енергії, і це створило безліч проблем. Минулого року це було однією з наших сильних сторін, треба й надалі всім разом думати й працювати, щоб у Парижі повернутися до нашого оптимального рівня. Зрозуміло, що такі результати, як зараз, не відповідають нашому рівню очікувань».

Себастьєн Буемі, №9

«Результати розчарували. Я відчував, що машина добре керована, і був лише у п’яти секундах за Бердом після першого піт-стопу. Але ми витратили забагато енергії, і тепер потрібно з’ясувати, що пішло не так. Ми ще не аналізували дані, та я сподіваюсь, що виявимо, яка саме позаштатна подія чи ситуація призвела до невдачі».

Жан-Поль Дріо, співвласник команди

«Наші результати трохи розчарували. Очевидно, що стратегію було обрано правильно — переможець поводився так само. Проте він не мусив утримувати поза собою конкурентів, як це довелося робити Себу: можливо, це й пояснює розрив на фініші. Що зрозуміло напевне, так це те, що ми витратили забагато енергії, щоб утримати позаду пілотів, яким залишалося менше половини другого періоду. Щоб зрозуміти, що пішло не так, інженери мають проаналізувати всі дані».

Вінсент Гайярдо, технічний керівник проекту Formula Е

«Команда Renault дуже рада відвідати Рим — місто провідних новацій у галузі електороавтомобілізму. Ми мали намір добре попрацювати, і день розпочався добрим стартом, обидва автомобілі були серед лідерів у вільному заїзді, і Себ пройшов кваліфікацію в суперпоулі. Під час власне перегонів ми поклалися на стратегію коротшого першого періоду без піт-стопу — обидва пілоти пройшли кваліфікацію в перших рядах. Себ був змушений боротися на середніх позиціях, і використав забагато енергії, намагаючись залишитися серед лідерів. Це без сумніву забрало більшість зусиль у його перегонах, особливо в другому періоді, після піт-стопу, коли він не зміг перемогти групу пілотів, що мали більші запаси енергії. Ми мусимо проаналізувати, як спрацював автомобіль і переглянути нашу стратегію, щоби зрозуміти, що робили ми й наші суперники. Так у наступних турах будемо більш конкурентоздатними у кваліфікації та в перегонах».